Administrationssystem med indbygget bogføringsprogram - Prøv det i dag

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Skal du bruge et administrationssystem til din forening, så er du kommet til den rigtige side.

Vores system indeholder både bogføringsprogram og medlemsstyring og dette gør det rigtig nemt, når man skal styre en hel forening.

Bogføringsprogrammet har vi i flere forskellige versioner.

Har du en lille forening, så kan du bruge det lille program, har du brug for et mere avanceret bogføringsprogram, så kan vi også klare det.

Brugerfladen på portalen er meget nem at finde rundt i og vi gør meget for at gøre systemet endnu nemmere at bruge.

Vi har nogle rigtig fordelagtige priser på vores løsning og vi har helt sikkert den løsning der passer til din forening.

Skulle du stadig være i tvivl om vores system er noget for dig – Så prøv vores system gratis i en måned og prøv om det er noget for din forening.

Start gratis demo