Arrangements detaljer

Arrangementer

Med arrangements modulet kan i oprette arrangementer og holde styr på datoer, deltagere og opkrævninger ifm. med arrangementet. Få et godt overblik og værktøjer til jeres aktiviteter. Benytter man også MedlemsPortalen, kan medlemmer også se og tilmelde sig online.
Integration med kalenderen Integration med kalenderen
Tilmeld hurtigt medlemmer Tilmeld hurtigt medlemmer
Tilmeld via MedlemsPortal Tilmeld via MedlemsPortal
Styr deltagertyper og priser Styr deltagertyper og priser
Lav tilkøb til arrangementer Lav tilkøb til arrangementer
Begræns antal deltagere Begræns antal deltagere
Venteliste funktion Venteliste funktion
Opkræv automatisk Opkræv automatisk
Betal med kreditkort Betal med kreditkort

I arrangements modulet kan der oprettes arrangementer med og uden deltagerlister, der kan sættes begrænsninger på, benyttes venteliste og laves mange metoder at opkræve på.

Har i et arrangement der kører ofte kan i sætte op hvilke datoer det køre på, og have en fast deltagerliste eller bruge en ny deltagerliste til hver begivenhed. Så modulet er lavet for at passe til så mange typer arrangementer som muligt.

Arrangements modulet kan afprøves gratis i 30 dage, så i kan se om det er noget for jer