Kontingentopkrævning

Opkrævning

Der findes mange forskellige metoder til at håndtere opkrævninger, afhængigt af hvor ofte I sender dem ud, hvad der skal opkræves for, og hvordan medlemmerne skal betale. ForeningsAdministrator har et automatisk opkrævningsmodul, der gør det nemt for jer at udsende opkrævninger præcis som I ønsker.
Nem kontingentopkrævning Nem kontingentopkrævning
Ad-hoc fakturering Ad-hoc fakturering
Send på e-mail Send på e-mail
Print girokort Print girokort
Automatisk bogføring Automatisk bogføring
FIK-betalingslinje FIK-betalingslinje
Opkræv let nye medlemmer Opkræv let nye medlemmer
Vælg hvor tit i opkræver Vælg hvor tit i opkræver
Rykker-modul Rykker-modul
E-mail kvittering ved betaling E-mail kvittering ved betaling
Print og send faktura Print og send faktura
Flere tillægsmoduler Flere tillægsmoduler

I ForeningsAdministrator er det nemt at opkræve kontingent med blot ét klik. Ved at trykke på en knap oprettes opkrævningerne for den næste kontingentperiode automatisk. Derefter kan I vælge at sende opkrævningerne ud på forskellige måder, alt efter jeres præferencer. Det er også enkelt at oprette fakturaer manuelt for flere medlemmer på én gang, for eksempel ved arrangementer, salg af varer eller lignende.

Kontingentopsætning: Kontingentopsætning tilbyder forskellige muligheder. Grundlæggende har hvert medlem en medlemstype, hvilket gør det muligt for jer at bestemme, hvor meget hver medlemstype skal betale i kontingent og hvor ofte. Medlemmer kan desuden tilmeldes hold eller andre tillægsydelser, hvor I ligeledes kan fastsætte kontingent og opkrævningsintervaller. På denne måde kan I tilpasse kontingentet, så det passer til jeres forenings behov. Der er mange muligheder, og vi står klar til at hjælpe med forslag til den mest optimale og fleksible opsætning for jeres forening.

Send opkrævninger: Med ForeningsAdministrator kan I sende opkrævninger ud på flere måder. I kan vælge at sende e-mails med betalingsoplysninger, såsom kontoinformationer eller en FI-betalingslinje. Alternativt kan I printe girokort, som derefter sendes til medlemmerne. Derudover tilbyder vi muligheden for at tilkøbe moduler, der gør det muligt at betale med kreditkort online eller at automatisere betalinger og træk via Betalingsservice.