Oversigt over nye tilmeldinger

Ekstern indmeldelse

Med vores eksterne indmelselsesformular kan i placere en indmeldelsesformular på jeres egen hjemmeside, hvor jeres medlemmer kan indmelde sig. I modtager indmeldelser direkte i ForeningsAdministrator hvor i kan godkende og endeligt indmelde medlemmer der har brugt formularen.
Indmeld på hjemmeside Indmeld på hjemmeside
Tilpas formular felter Tilpas formular felter
Tilpas formular design Tilpas formular design
Modtag e-mail ved tilmelding Modtag e-mail ved tilmelding
Godkend indmeldelser Godkend indmeldelser
Mulighed for flere formularer Mulighed for flere formularer

Med modulet ekstern indmeldelse kan i tilføje så mange tilmeldingsformularer som i ønsker på jeres egen hjemmeside. Formularene kan dannes direkte i ForeningsAdministrator, hvor i kan vælge hvilke felter der skal indtastes og i får så den HTML kode der skal sættes ind på jeres hjemmeside.

Når tilmeldingerne begynder at komme ind kan i få tilsendt en mail om at der er en ny tilmelding, og i kan i systemet se alle dem der har tilmeldt sig og godkende dem før de endeligt indmeldes.

Ønsker i at bruge online betaling kan i ikke benytte denne formular, men skal benytte kreditkort eller MobilePay Subscription modulerne, som har en indmeldelsesformular indbygget i MedlemsPortalen.