Betal med kreditkort

Kreditkort

Betaling med kreditkort bliver mere og mere normalt på internettet, også for betaling af kontingent og ydelser i foreningsverden. Kreditkort modulet er en udvidelse til MedlemsPortalen, som giver jeres medlemmer mulighed for at betale med kreditkort, når de betaler kontingent eller andre ydelser på MedlemsPortalen.
Sikker betaling Sikker betaling
Indeholder betalingsgateway Indeholder betalingsgateway
Tilbyd betaling med dankort Tilbyd betaling med dankort
Internationale kreditkort Internationale kreditkort
Automatisk betalings process Automatisk betalings process
Registrer betalinger Registrer betalinger
Automatisk træk Automatisk træk
Mulighed for at refundere Mulighed for at refundere
Vælg om der bruges gebyrer Vælg om der bruges gebyrer

Vi tilbyder en professionel kreditkort betalingsløsning til dankort og andre kreditkort, efter jeres eget valg. Når modulet er sat op kører det automatisk, og i kan modtage kreditkort betalinger på MedlemsPortalen. Send betalings-links med mail, eller lad folk indtaste medlems og faktura nr. på MedlemsPortalen.

Det er muligt at vælge MobilePay Online som betalings mulighed i kreditkort vinduet, det gør det muligt for brugeren at betale via MobilePay app'en. Da der er ekstra gebyrer til MobilePay for ydelsen, skal den tilvælges som selvstændigt modul.
Kreditkort modulet indeholder alt i skal bruge til at komme i gang med kreditkort betaling. I skal dog stadig indgå en indløser aftale med Nets eller Clearhaus, så i er godkendt til at modtage kreditkort betalinger. Prisen for en indløsningsaftale og evt. gebyrer ved Nets, Teller og Clearhaus afregnes efter indløserens priser, og er ikke indregnet i vores priser.