Betalingsoversigt

Brug vores grafiske betalingsoversigt til nemt at se alle opkrævninger, registrerede indbetalinger og forfaldne beløb. Denne funktion hjælper dig med at holde styr på dine betalinger og gør det enkelt at registrere nye indbetalinger.
Hurtigt overblik Hurtigt overblik
Grafisk visning Grafisk visning
Registrer indbetalinger Registrer indbetalinger
Download faktura Download faktura
Søg på medlem og faktura Søg på medlem og faktura
Se totale beløb pr medlem Se totale beløb pr medlem
Se totale beløb pr måned Se totale beløb pr måned
Opret kreditnota Opret kreditnota
Send påmindelser Send påmindelser

Registrering af indbetalinger:
Marker nemt opkrævninger som betalt i betalingsoversigten, når I modtager betalinger via bankoverførsel, og hold jeres regnskab opdateret.

Påmindelser og kreditnotaer:
Send hurtigt påmindelser eller generer kreditnotaer for forfaldne fakturaer direkte fra oversigten. Håndter også udmelding af medlemmer, der ikke har betalt, i samme proces.

Automatisering:
For yderligere automatisering af indbetalinger, overvej netbank importen i vores RegnskabPro pakke for at importere transaktionsdata. FI-betalingslinjer, Betalingsservice eller kreditkortbetaling tilbyder endnu mere automatisering (disse er tilgængelige som tilkøbsmoduler).