Oversigt over filer til og fra Nets

Betalingsservice

Ønsker i mindst muligt bøvl og manuelt arbejde i jeres håndtering af opkrævninger, både når i sender dem ud og skal registrere betalinger? Så er Betalingsservice modulet til ForeningsAdministrator måske det rigtige for jer. Automatiser jeres opkrævninger.
Upload betalinger til Nets Upload betalinger til Nets
Automatisk betaling Automatisk betaling
Girokort til nye medlemmer Girokort til nye medlemmer
Nem opdatering af betalinger Nem opdatering af betalinger
Oversigt over aftaler Oversigt over aftaler
Ekstra gebyr uden aftale Ekstra gebyr uden aftale

Med BetalingsService modulet er det let at opkræve kontingent, både for jer og jeres medlemmer. En gang om måneden danner i en Betalingsservice fil, som indeholder alle opkrævninger for næste måned. Den sender i til Nets, som så står for selve opkrævningen.

Alle medlmmer bliver opkrævet i løbet af den næste måned, enten ved at modtage et girokort, hvis de ikke har lavet en automatisk betalings aftale, eller ved at beløbet bliver trukket automatisk via Betalingsservice.

Det er muligt at ligge ekstra gebyr på opkrævninger for medlemmer der ikke har en automatisk betalings aftale, så i kan få flere medlemmer til at tilmelde sig automatisk betaling.

Når i begynder at modtage indbetalinger, kan i hente filer med betalingsinformationer hos Nets. Disse filer uploades i ForeningsAdministrator, som ajourføres og opdatere alle betale opkrævninger.

For at kunne bruge Betalingsservice modulet i skal i have en Betalingsservice aftale hos Nets. I skal bruge en kreditoraftale og en dataleverandør aftale, før i kan begynde at sende betalinger via Betalingsservice.