Oversigt over brugere

Brugere

ForeningsAdministrator er designet til at give jer kontrol og fleksibilitet, samtidig med at I kan fordele arbejdsbyrden og holde jeres foreningsdata sikre. I kan derfor oprette så mange brugere i ønsker.
Alle har altid adgang Alle har altid adgang
Ubegrænset antal brugere Ubegrænset antal brugere
Individuelle rettigheder Individuelle rettigheder
2-faktor login 2-faktor login
Mulighed for geo-blokkering Mulighed for geo-blokkering

Med ForeningsAdministrator kan I nemt oprette og administrere brugeradgang, hvilket gør det muligt at tildele nøje afstemte rettigheder til hver enkelt bruger. Dette sikrer, at alle har præcis de værktøjer og informationer, de har brug for, uden at kompromittere datasikkerheden.

Brugeradministration:
Få adgang til brugeradministrationen med et enkelt klik og opret nye brugere, juster deres rettigheder, eller fjern adgang efter behov. Hold styr på alle brugere og deres roller, og sikr, at kun autoriserede personer har adgang til følsomme oplysninger.

Brugertyper og Tilpassede Rettigheder:
Skab brugertyper for at effektivisere tildelingen af rettigheder til grupper af brugere, som f.eks. instruktører eller bestyrelsesmedlemmer. For endnu finere kontrol, brug den tilpassede rettighedsindstilling for at tildele specifikke moduladgange til individuelle brugere.

Ekstra Sikkerhedsfunktioner:
Styrk jeres sikkerhed med 2-faktor login og geo-blokering, som sikrer, at kun autoriserede brugere kan logge ind fra godkendte geografiske områder.