Overblik over jeres lister

Ekstra-lister

Med modulet Ekstra-lister kan i oprette flere lister med informationer til alt hvad i har behov for at holde styr på i jeres forening.
Ubegrænset antal lister Ubegrænset antal lister
Tilpas hver liste Tilpas hver liste
Relationer til medlemmer Relationer til medlemmer

Mange foreninger har behov for at registrere mange informationer vdr. foreningen, medlemmer eller lign. Der er mange muligheder for at registrere informationer direkte på medlemmer, men med modulet Ekstra-lister er det muligt at lave separate lister.

Det kan bruges til fx at administrere udstyr, sager, frivillige, samlinger, projekter eller hvad i har behov for. I kan tilpasse hver liste jeres behov og de informationer i har brug for at opbevare. I listerne kan i let søge, redigere, eksportere og bruge de andre muligheder som man normalt bruger i medlemslisten.

Prøv Ekstra-liste modulet gratis i 30 dage, og se hvordan i kan opsætte jeres informationer.