Medlemsliste og søgekriterier

Medlemsliste

Medlemslisten er den centrale del af medlemshåndteringen. I kan i medlemslisten lave søgninger og få overblik over alle foreningens medlemmer. Fra medlemslisten kan i med de viste medlemmer hurtigt oprette opkrævninger, sende e-mails, sms'er og meget mere.
Oversigt over medlemmer Oversigt over medlemmer
Mange søgekriterier Mange søgekriterier
Gem specielle søgninger Gem specielle søgninger
Tilpas vise informationer Tilpas vise informationer
Download medlemmer Download medlemmer
Send e-mails og sms Send e-mails og sms
Send breve Send breve
Print breve og kort og labels Print breve og kort og labels
Medlemsstatistik Medlemsstatistik
Filosofien med medlemslisten er at den er helt central i arbejdet med medlemmer, det er her man søger og vælger medlemmer ud, og foretager forskellige funktioner med de valgte medlemmer.

I kan tilpasse medlemslisten ved at vælge hvilke informationer der skal vises i listen, og ved at gemme søgninger i ofte bruger, så i hurtigt kan trække dem frem igen.

Skal i lave indberetninger til kommunen er det let at trække medlemstal ud på baggrund af alder og hvor mange måneder medlemmer har betalt.