MobilePay betaling

MobilePay er blevet en populær betalingsmetode, og mange foreninger ønsker at integrere denne løsning for at lette betalingsprocessen for medlemmerne. Vi tilbyder forskellige MobilePay-integrationer. Se nedenfor, hvordan vi kan hjælpe jer med at modtage betalinger via MobilePay.
Modtag nemt betalinger via MobilePay MyShop Modtag nemt betalinger via MobilePay MyShop
Opret automatiske betalingsaftaler med MobilePay Subscription Opret automatiske betalingsaftaler med MobilePay Subscription
Udvid betalingsmulighederne med kreditkort via MobilePay Online Udvid betalingsmulighederne med kreditkort via MobilePay Online

For at imødekomme jeres behov tilbyder vi tre forskellige MobilePay-løsninger, hver med sit formål og sæt af fordele. Nedenfor forklarer vi, hvordan hver løsning kan integreres i jeres betalingsflow.

MobilePay MyShop
Med MobilePay MyShop kan jeres medlemmer nemt overføre betalinger direkte til jer. Denne brugervenlige løsning tillader oprettelse af direkte betalingslinks, hvor beløb og fakturanummer forhåndsudfyldes for medlemmets bekvemmelighed.

Ingen ekstra moduler er nødvendige; grundpakken inkluderer muligheden for at tilføje jeres MobilePay MyShop-nummer.

Manuel registrering af betalinger i ForeningsAdministrator er nødvendig, men RegnskabPro-modulens netbankimport kan effektivisere håndteringen af MobilePay-transaktionsfiler.

MobilePay Subscription
MobilePay Subscription automatiserer tilbagevendende betalinger ved at tillade jer at oprette betalingsaftaler, der trækker beløb direkte fra medlemmernes MobilePay-konto. Når medlemmer tilmelder sig, håndteres fremtidige betalinger automatisk via ForeningsAdministrator, og medlemmerne informeres via notifikationer.

Denne løsning kræver et MobilePay Subscription-modul og en aftale med MobilePay. Vær opmærksom på, at løsningen er designet til regelmæssige betalinger som kontingenter, ikke til enkelte transaktioner som eventbetaling.

Udforsk MobilePay Subscription yderligere her.

MobilePay Online
MobilePay Online udvider jeres betalingsmetoder ved at tilbyde medlemmerne valget mellem at betale med kreditkort eller MobilePay, hvilket øger fleksibiliteten. Denne løsning kræver vores kreditkortmodul og MobilePay-modul, men ingen separat aftale med MobilePay.

Betalinger behandles som almindelige kreditkorttransaktioner og registreres automatisk i ForeningsAdministrator. Bemærk, at MobilePay Online kun understøtter enkeltbetalinger og er underlagt samme kortbegrænsninger som jeres eksisterende kreditkortindløsningsaftaler.