Forening oprettelse - Brug vores portal med online regnskabsprogram

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Skal du bruge et system til forening oprettelse, så tag et kig på vores fremragende foreningsadministrations portal med integreret online regnskabsprogram.

Portalen er udviklet med udgangspunkt i at brugeren skal have hurtig adgang til sit online regnskabsprogram og alle andre funktioner, når brugeren er i gang med sin forening oprettelse.

Portalen gør det nemt at oprette og vedligeholde informationer og regnskab for din forening.

Du for med vores system en komplet løsning, når du skal oprette en forening og vedligeholde den.

Vi er så sikre på at du vil elske denne portal, så vi vil gerne give dig 30 dages adgang – helt uden beregning og binding.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål til systemet eller vores side.

Start gratis demo