Foreningsregnskab – Få online regnskab til din forening her hos os

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Skal du have styr på dit foreningsregnskab – Så kan du benytte dig af vores online regnskab, der er en del af vores forenings værktøj.

Foreningsregnskab er en del af vores portal, der gør det nemt for en foreningsadministrator at oprette og vedligeholde alle foreningens administrative opgaver.

Systemet er udviklet til foreninger og det er derfor super godt til at varetage alle de opgaver der er i en forening.

Vi optimere hele tiden på systemet og derfor ligger vi helt i front med brugervenligheden og gennemprøvede funktioner, som sparer administratoren tid. Tid som i stedet kan bruges på andet arbejde i foreningen.

Klik dig rundt på siden og se de muligheder vores system kan give dig.

Skulle du undervejs have nogle spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Start gratis demo