Klub system – Få styr på dit system i din klub med vores program

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Når man administrerer et klub system, så er det en god ting at det program man bruger er nemt at finde ud af og samtidigt har nogle funktioner der er med til at gøre klub styring hurtigt og nemt.

Vores program til klub system administration er udviklet så brugeren er i centrum, der er lagt vægt på at brugerfladen er nem at forstå og alle de vigtige funktioner der skal bruges til at administrere din klubs betalinger og medlemslister er nemt tilgængelige.

Har du lyst til at prøve vores program uden at binde dig er det muligt at prøve vores program i 30 dage og du vil selv kunne se hvor nemt vores program er i praksis.

Skulle du sidde med nogle spørgsmål til vores system til klubstyring, så hører vi meget gerne fra dig.

Start gratis demo