Medlemsdatabase – Få det bedste system til medlemsadministration her

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Foreninger bruger meget tid på at oprette deres medlemsdatabase og dette kan være en tidskrævende opgave i medlemsadministration.

Benytter du dig af vores system til medlemsadministration, så er det hurtigt klaret med at opdatere din medlemsdatabase og alle andre opgaver der hører med til at have en forening, klares nemt igennem vores portal.

Vores portal kan klare alt fra oprettelse af medlemmer, opkrævning af kontingent, sende sms´er til foreningens medlemmer, udsende nyhedsbreve og meget mere - Kort sagt, skal du bruge en medlemsadministration der kan klare alt det hårde arbejde, så benyt dig af vores gennemtestede portal.

Har du nogle spørgsmål til vores portal, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Start gratis demo