Send e-mails

Kommunikation

Det er vigtigt at i er tæt på jeres medlemmer, og hurtigt kan kommunikere med dem, uanset hvilken form i ønsker at gøre det på. Med ForeningsAdministrator kan i sende breve, e-mails og sms'er, hurtigt og nemt. I kan også printe materiale i selv opsætter som fx labels og medlemskort.
Send direkte fra medlemsliste Send direkte fra medlemsliste
Send e-mails Send e-mails
Vedhæft filer Vedhæft filer
Datafletning Datafletning
Send sms'er Send sms'er
Få få sms modtagerrapporter Få få sms modtagerrapporter
Eget afsendernavn på sms'er Eget afsendernavn på sms'er
Opsæt brevpapir Opsæt brevpapir
Opsæt standardbreve Opsæt standardbreve

ForeningsAdministrator tilbyder mange muligheder for kommunikation med jeres medlemmer, så i har de rigtige værktøjer til rådighed når i har brug for dem.

Breve I kan opsætte brevpapir, og standardbreve som hurtigt kan udskrives fra medlemslisten, fx indmeldelsesbrev. Der kan laves datafletning så medlemmets navn eller andre informationer indsættes i brevet. Udskriv breve sammen med labels, medlemskort eller andet materiale i ønsker at sende til jeres medlemmer.

E-mail Send e-mails til jeres medlemmer hurtigt og nemt, ved at vælge de medlemmer der skal sendes til i medlemslisten. I kan selv tilpasse udseenet i e-mailen der sendes, så det passer til jeres forening.

SMS Send sms beskeder til jeres medlemmer, det er en hurtig og effektiv kommunikation hvis i skal have information ud hurtigt, fx aflysninger eller påmindelser.

Det er gratis at sende e-mails, op til 20.000 om måneden, SMS'er købes forud i pakker. Se priser her.