Oprette forening - Medlemsstyring og medlemsregistrering fås her

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Vores system er specielt udviklet til at styre hele administrationen i en forening - lige fra medlemsstyring, medlemsregistrering og medlemslister til regnskab og kontakt til medlemmerne via SMS og E-mail.

Alt sammen er super brugervenligt, intuitivt og man har et godt overblik over alle dele af foreningens administration.

Medlemsregistrering foregår hurtigt og nemt og det gør medlemsstyring til en smal sag og vores regnskabsstyring er ligeledes nemt og overskueligt.

Skulle du have interesse i at bruge et super godt system til din forening, så prøv vores system i 30 dage gratis og det er uden binding – Du er også meget velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til vores system.

Start gratis demo