Oprettelse af forening – Vi gør opstart af din forening til en leg

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Skal du til at oprette en forening, så kan vi hjælpe dig med oprettelse af din forening.

Opstart af forening, kan for nogle virke som en stor opgave og vi vil gerne med vores smarte system, bevise at det ikke behøver at være sådan.

Gør du brug af vores foreningsadministrator til oprettelse af din forening, får du det store overblik over alle dele af foreningen – Lige fra medlemslister til opkrævning af kontingent.

Vores system er meget brugervenligt og skulle du have nogle problemer med det, har vi en rigtig god support, der står klar til at hjælpe dig.

Har du nogle spørgsmål, så kontakt os på mail og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Start gratis demo