Referencer

ForeningsAdministrator har over 2500 brugere og sammenlagt administrere systemet over 100.000 medlemmer. Vores kunder spænder over mange typer foreninger og klubber, fra traditionelle idrætsforeninger over boligforeninger til velgørende foreninger. Systemet kan også benyttes af mindre virksomheder.

"97 procent af brugerne er glade eller meget glade for ForeningsAdministrator."
Brugerundersøgelse 2014
"Foreningsadministrator har siden 2011 været Frederikshavn Rideklubs regnskabs- og medlemssystem og har gjort vores kassererjob meget meget lettere. Systemet har gjort det muligt uden problemer, at dele jobbet ud på flere hænder. Det er nemt for brugerne at kommunikere via tråde og kalender. Klubben har sparet en formue ved at sende opkrævningerne via mail, hvilket medlemmerne er meget glade for. Systemet gør det muligt at kommunikere lyn hurtigt via både SMS og e-mails, fx hvis en instruktør er blevet syg og et hold skal aflyses eller hvis vejret ikke tillader at lukke heste på fold, sendes der lige en SMS og hesteejeren behøver ikke at forstyrre personalet for at blive beroliget. Regnskabsmæssig opfylder systemet alle krav, rigtig nemt og overskueligt, systemet "snakker" godt sammen med vores revisors system, stor ros der fra. Der er stor frihed til kombination af hold og ydelser, hvilket er en meget stor fordel i en rideklub. Vi benytter vores fakturaer til aktuelle information, nemt og hurtigt at rette. Foreningsadministrator er et system, som vi til enhver tid vil anbefale til andre klubber."
Anne Pedersen, Frederikshavn Rideklub
"Vi har benyttet foreningsadministrator i nogle år efterhånden. Jeg har haft kontakt med supporten over flere omgange alt fra nye forslag til hvordan nogle ting skulle opsættes/bruges i systemet. Jeg har ALTID fået et hurtigt svar, endda på tidspunkter hvor andre holder fri ;-) Der kommer nye funktioner og moduler med jævne mellemrum, som gør det svært at få lyst til at skifte, da de gøre en god ting endnu bedre konstant. Kan klart anbefales her fra."
Peter Jensen, Nordjysk Kampsports Center
"For Oldtimerklubbens vedkommende er Foreningsadministrator (FA) en stor hjælp. Førhen når regnskabet skulle gøres klar til generalforsamlingen, så brugte vi flere dage på at mødes og gennemgå regnskabet og diverse bilag mv. det er slut nu, for alt bogføres med det samme i FA og når vi når frem til tiden for udfærdigelse af regnskabet og udsendelse til revisor, så trykker kasseren bare på knappen og så er det hele klart til at sende! Nemmere bliver det altså ikke, så de varmeste anbefalinger til FA fra Oldtimerklubben!"
Mogens B. Bertelsen, Formand Oldtimerklubben, www.oldtimerklubben.dk
"Foreningsadministrator er et let tilgængeligt system, som giver dig et godt overblik over dine medlemmer. Det gør den løbende medlemsstyring meget nemmere, og med giver dig god mulighed for nemt at komme i kontakt til alle eller udvalgte af dine medlemmer. I regnskabsmodulet har du mulighed for at registrere og følge den økonomiske udvikling i foreningen og trække rapporter ud til ekstern præsentation - nemt og hurtigt."
Jørgen, Vorup FB Håndbold
"Vi i Rudersdal Bokseklub benytter os af ForeningsAdministrator og vi er yderst tilfredse med systemet, som passer godt til vores behov. Vi kan varmt anbefale systemet til alle foreninger."
Thomas Ladegaard, Rudersdal Bokseklub
"Jeg syntes, Foreningsadministrator er meget let at bruge. Det er meget intuitivt at komme i gang med og servicen er virkelig god. Jeg kan varmt anbefale programmet til andre."
Viky Skouby, Tumleakademiet
"Programmet er nemt at bruge, er meget flexibelt. Giver tilgang fra enhver computer. Og der er altid godt support, hvis der er brug for det. Kan anbefales!"
SAK Kunstforening, ca 700 medlemmer
"Vi har i nogle år brugt FA, og rigtig godt tilfreds med systemet. Det er relativt enkelt og man kan hurtigt sætte nye folk ind i at bruge det."
Anders Skovlod, Odense SportsKlatreKlub
"ForeningsAdministrator har været let, at komme i gang med og har lette vores administration, sådan så der kun er 1 som står for styring af medlemslisten og økonomien. Hele bestyrelsen bruger systemet. Systemet er så fleksibelt, at vi har kunne tilrette det til vores Roklub."
Niels Fladberg, Kasserer, Næstved Roklub.
"Vi har ikke haft ForeningsAdministrator så længe, men jeg vil sige, at det er meget brugervenligt, og ser for mig (som ikke er den store computernørd) ikke ud som en stor opgave at sætte mig ind i dens funktioner. Er der problemer, er I hurtige til at løse dem og behagelige at snakke med. Så alt i alt en super løsning, som gør det nemmere / sjovere at være kasserer."
Aalborg skøjteløberforening (ASF), ca. 100 medlemmer
"ForenigsAdministartor er nemt at komme i gang med og har mange muligheder og funktioner."
Steen Sørensen, Økonomi ansvarlig, Dansk Tractor Pulling
"Foreningsadministrator gør det lettere for os at holde styr på alle klubbens administrative aktiviteter"
Odense Karate Skole, ca 30 medlemmer