Regnskabsprogram gratis – Prøv vores foreningsprogram i 30 dage gratis!

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

Vil du prøve et regnskabsprogram gratis, så kan du prøve vores foreningsprogram i 30 dage og se hvilke muligheder det giver dig til styring og regnskab i din forening eller klub.

Vi har udviklet et super stabilt program der giver dig som bruger et godt overblik over alle områder inden for administration.

Udover regnskabsdelen i vores program får du også andre nyttige funktioner, fx database over alle medlemmer, foreningskalender og bogholderi.

Alt sammen er udviklet med brugeren i fokus og der er lagt stort fokus på at brugeren får en god oplevelse når de bruger vores program til regnskab, bogføring og medlemsadministration.

Hvis du har nogle spørgsmål så kontakt os og vi vender hurtigt tilbage til dig.

Start gratis demo