Regnskabsprogrammer – Foreninger har brug for et godt regnskabssystem

Online system til administration af foreninger.
ForeningsAdministrator er et online foreningsværktøj, med alt hvad i har brug for til foreningsarbejdet.

I vores portal er der et integreret regnskabssystem – Dette gør det nemt for dig som bruger at lave den rigtige bogføring uden at skulle bruge alle mulige regnskabsprogrammer.

Vi har valgt at opdele vores regnskabssystem i to dele.

Den lille forening kan bruge vores lille regnskabssystem – dette kan I benytte, hvis I ikke har de store krav til bogføringen.

Vores avancerede regnskabssystem er til den forening, som har større krav til deres forenings regnskab og har brug for flere muligheder i forhold til regnskabet.

Er du i tvivl om hvilket regnskabsprogram du skal bruge, så kontakt os og vi vil hjælpe dig med at finde ud af hvad der vil passe dig bedst.

Du kan også prøve vores tilbud om 30 dages gratis adgang – Det er en god mulighed for at se med egne øjne, hvor godt vores portal fungerer.

Start gratis demo