ABF - Andelsboligforeningernes Fællesrepræsentation + ForeningsAdministrator

Til andelsboligforeninger

Komplet administrationssystem med regnskab, medlemsstyring og opkrævninger

Administrationssystem til andelsboligforeninger

Få styr på medlemsadministration, regnskab og opkrævninger med vores
brugervenlige system – udviklet specifikt til foreninger
✓ Nemt at bruge    ✓ Ingen installation    ✓ God support    ✓ Styr på GDPR

Få hjælp til de administrative udfordringer

Checkmark Nem medlemshåndtering

Hold styr på andelshavere, ventelister og overdragelser på ét sted

Checkmark Opkræv nemt

Opkræv boligafgift automatisk via PBS, MobilePay eller kreditkort

Checkmark Overskueligt regnskab

Vælg mellem simpelt eller avanceret regnskab efter jeres behov

Checkmark Spar tid

Alt det administrative samlet ét sted – intet rod med papirer

Checkmark Tilpasning

Vores system benyttes af mange forskellige typer foreninger

Checkmark Adgangsstyring

Invitér de personer, der skal kunne se eller arbejde i systemet

Sådan fungerer ForeningsAdministrator

1. Medlemsliste

Få komplet overblik over alle andelshavere i foreningen. Søg nemt, eksportér lister og hold styr på ventelister.

  • Importér eksisterende medlemmer fra Excel
  • Nem administration
  • De data, I har behov for, samlet ét sted
Screenshot af medlemsliste med andelshavere, adresser, telefonnumre og e-mail i overskuelig tabel
Screenshot af opkrævningssystemet med oversigt over betalinger og status

2. Opkrævninger

Opkræv boligafgift med vores opkrævningssystem, som præcist ved, hvem der skal betale hvad.

  • Dan opkrævninger løbende
  • Mange muligheder for betaling
  • Abonnementsbetaling med MobilePay eller PBS

3. Regnskab

Hold styr på foreningens økonomi med et regnskab tilpasset foreninger.

  • Automatisk bogføring af indtægter
  • Brug ABF's standardkontoplan
  • Godkendt RegnskabsPro kan tilkøbes
Screenshot af regnskabsmodulet med kontoplan og økonomisk oversigt
Screenshot af tillægsmoduler og tilpasningsmuligheder

4. Tillægsmoduler og tilpasning

Vores filosofi er at samle alle foreningens værktøjer i ét system.

  • Tillægsmoduler til jeres behov
  • Mange muligheder for tilpasning
  • Mulighed for hjemmeside, selvbetjening, e-mailkonti mv.

Nemt at komme i gang

1

Start demo

Opret gratis prøveperiode uden binding. Adgang til hele bestyrelsen og support under demoperioden.

2

Importér medlemmer

Opsæt jeres behov for informationer på medlemmerne og upload jeres Excel-fil med andelshavere.

3

Kontoplan

Systemet kan startes op med standardkontoplanen fra ABF. I kan lave jeres egne tilpasninger efter behov.

4

Opstart regnskab

Indtast jeres primosaldi (startbalance), og I er i gang med regnskabet. Let eventuelt arbejdet med netbank-importen fra vores RegnskabsPro-pakke.

5

Opsæt boligafgift

Opsæt priser og frekvenser på jeres opkrævninger samt de betalingsmetoder, I ønsker at benytte.

6

Kør første opkrævning

Dan første opkrævning og tjek, at det ser korrekt ud, og så er den klar til at blive sendt afsted.

Simple og gennemsigtige priser

Vores grundpakke indeholder det, vi mener, alle foreninger har brug for: medlemsadministration, kommunikation, opkrævninger og foreningsregnskab. I betaler efter jeres størrelse.

Lille forening

69 kr/md

Op til 49 medlemmer

Mellem forening

99 kr/md

50-499 medlemmer

Stor forening

129 kr/md

500+ medlemmer

Alle priser er inkl. moms • 1.250 kr. i oprettelse


Ud over grundpakken tilbyder vi en række valgfri tillægsmoduler, f.eks. kreditkortbetaling, godkendt regnskabsprogram, betalingsservice mv.

Se fuld prisliste og moduler

Opret en demo og få gratis prøvetid resten af 2025

Vi forlænger demoperioden inkl. RegnskabPro til resten af 2025 for alle andelsboligforeninger.

Ingen binding • Intet kreditkort • Support inkluderet

Kom godt i gang i løbet af efteråret, behold jeres data og opsætning og opgradér til betalt abonnement fra 2026.

Har I spørgsmål? Kontakt os her.