ForeningsAdministrator - Compliance

Beskrivelse

På denne side har vi samlet materialer og oversigt over hvordan ForeningsAdministrator ApS overholder gældende persondata lovgivning, hvilke underleverandører vi bruger og evt. revisions- og certificeringsrapporter der foreligger for disse.

Det er vigtigt for ForeningsAdministrator ApS at kunden som dataansvarlig har overblik over hvordan data behandles og hvem der gør det.

ForeningsAdministrator aftalegrundlag

Aftalegrundlaget for en aktiv ForeningsAdministrator konto, består af 3 forskellige dokumenter, der kan ses herunder.

1. Databehandleraftale: Beskriver forholdet mellem ForeningsAdministrator ApS som databehandler og kunden som dataansvarlig
    Læs databehandleraftalen her
  2. Betingelser for brug: Beskriver betingelserne for kundens brug af ForeningsAdministrator produktet
    Læs betingelser for brug her
  3. Privatlivspolitik: Beskriver hvordan vi behandler persondata vdr. vores kunder og brugere
    Læs privatlivs politikken her
Aftalen kan underskrives og hentes direkte i systemet.

Underdatabehandlere

Herunder er det beskrevet hvilke underdatabehandlere der kan benyttes når jeres data behandles i ForeningsAdministrator systemet.

Underdatabehandler Moduler Lokation/land Formål
Curanet A/S Alle Danmark Serverhosting for alle ForeningsAdministrator systemer.
QuickPay Kreditkort, ModilePay Online Danmark Kreditkort Transaktioner
OnlineCity ApS SMS Danmark Afsendelse af SMS beskeder
Sproom Solutions A/S E-fakturering Danmark Afsend og modtag E-faktura

Andre virksomheder som kan modtage jeres informationer

Vores underdatabehandlere kan selv have underdatabehandlere, har i spørgsmål til dem er i velkommen til at kontakte os på info@foreningsadministrator.dk.

Ud over disse underdatabehandlere er der en række virksomheder som i selv kan have aftaler med. Det kan være Nets ift. betalingsservice, hvor i selv levere jeres data og i selv skal have en databehandleraftale med dem. Kreditkort indløsere som Nets og Clearhaus har i ligeledes selv aftaler med, hvilket går dem til databehandlere for jer, og ikke underdatabehandlere under ForeningsAdministrator.

Dokumenter vdr. underdatabehandlere

Behandling af ForeningsAdministrator kunders data

Alle ForeningsAdministrator kunder behandles i ForeningsAdministrator systemet, og vi har ud over ovenstående underdatabehandlere, følgende samarbejdspartnere og underdatabehandlere som kan modtage dele af jeres informationer. De vil ikke modtage informationer om jeres medlemmer eller medlemmers data.

Underdatabehandler Lokation/land Formål
Cashiers ApS Danmark Bogholderi og regnskab, modtager bilagsinformation med jeres informationer.
Nets A/S Danmark Betaling af faktura via dankort
Clearhaus A/S Danmark Betaling af faktura via visa/mastercard
Middelfart Sparekasse Danmark Bank

Kontakt

Har du spørgsmål til ovenstående, spørgsmål ift. dine rettigheder som registreret, ønsker at udøve dine rettigheder eller lign, er du altid velkommen til at kontakte os på info@foreningsadministrator.dk eller på vores kontaktformular.