Importeret netbankfil

RegnskabPro

Med RegnskabPro tilføjer I et Erhvervsstyrelsen-godkendt bogføringssystem til jeres medlemsadministration. Dette tillægsmodul udvider jeres foreningsregnskab med mere avancerede værktøjer egnet til at gøre bogføringen lettere og understøtte større foreninger og virksomheder.
Godkendt standard bogføringsprogram Godkendt standard bogføringsprogram
Import af netbank filer Import af netbank filer
Afstemning af bankkonti fra netbankfiler Afstemning af bankkonti fra netbankfiler
Elektronisk fakturering Elektronisk fakturering
SAF-T import og eksport SAF-T import og eksport
Moms-API Moms-API

Effektiviser jeres bogføring med RegnskabPro
RegnskabPro udvider ForeningsRegnskab - Standard med alle nødvendige værktøjer for fuld overensstemmelse med bogføringsloven. Vælg et Erhvervsstyrelsen-godkendt system, der passer til større foreninger eller virksomheder.

Automatiseret netbankimport
Minimer manuelt arbejde med import af transaktioner inklusive tekst, dato og beløb. Tilpas, bogfør og administrer posteringer effektivt og reducer tidsforbruget på bogføringsopgaver.

Lær mere om netbankimport her.

Elektronisk fakturering
Send og modtag fakturaer elektronisk i oioubl eller peppol format direkte gennem ForeningsAdministrator. Send nemt til fx det offentlige eller virksomheder der bruger elektronisk fakturering. Aktiver modtagelse af e-faktura på jeres CVR-nummer og få e-mail notifikationer ved nye fakturaer.

Find ud af mere om elektronisk fakturering her.

SAF-T klar
Eksporter og importer jeres regnskabsdata i SAF-T format for nem deling med revisorer eller ved systemskifte. Gør jeres finansielle data håndterbare og transparente med RegnskabPro.

Moms-API integration
Automatiser indberetning af moms med RegnskabPro. ForeningsAdministrator håndterer beregning og indberetning, så I kan fokusere på godkendelse og fortsætte jeres arbejde ubesværet.

RegnskabPro er godkendt som standard bogførignsprogram af Erhvervsstyrelsen. Registreringsnr. fob210007.